Tiskové zprávy > Knihařství a marketingová esa. Na Vysočině zvítězila regionální stálice a světové nápady

Knihařství a marketingová esa. Na Vysočině zvítězila regionální stálice a světové nápady

Na Vysočině zvítězila a Vodafone Firmou roku 2016 regionu se stala společnost MHA zabývající se službami v oblasti polygrafie, podporou marketingových aktivit a provozem nadstandartního hotelu. Mezi živnostníky zabodoval a titulem Česká spořitelna Živnostník roku 2016 Kraje Vysočina se může pyšnit Bedřich Hloch, který provozuje knihařské služby.

Vstoupit do neznámých vod a začít podnikat v oboru, který není přímo jeho partií. To jsou stručně popsané začátky podnikání Bedřicha Hlocha. „Chtěl jsem dokázat, že knihařské řemeslo zůstane v Jihlavě zachováno, bude na výborné úrovni a v příjemných prostorech, kde bude mít oporu v odbornících na knihařské práce,“ popisuje motivaci k začátku podnikání Bedřich Hloch. Od začátků, kdy firma začínala se dvěma zaměstnanci, přece jen uplynulo dost let a nabídka se začala rozšiřovat. Ve spolupráci s filatelistickým obchodníkem začala společnost vyrábět zásobníky, pouzdra a listy pro sběratele známek. Není to však pouze vázání a tisk „Po odborném zaškolení jsme začali opravovat a vázat staré knihy pro Židovské muzeum v Praze,“ popisuje zajímavou zakázku Hloch. Aby služby byly kompletní, firma zavedla malonákladový tisk včetně zpracování moderní grafiky. Pan Hloch se stal dokonce strážným andělem studentů. „Investovali jsme i do nové technologie na potisk desek, převážně zlatou a stříbrnou barvou. Toto jsme využili hlavně nyní, v „diplomkovém období“, kdy jsme mohli s vazbou absolventských prací vyhovět i největším opozdilcům,“ dodává s úsměvem vítězný živnostník.

„Poctivý přístup, který stojí za záchranou krásného řemesla a rozsahem svých služeb se klasické podnikání přeměnilo v regionální symbol,“ okomentoval důvod volby porotce Tomáš Kratochvíl z České Spořitelny.

Kvalitní marketing světového střihu

Společnost MHA je ryze českou společností, která se zabývá poskytováním špičkových služeb v oblasti podpory marketingových aktivit svých klientů a přestože firma sídlí na malém městě, významem své činnosti dalece přesahuje hranice regionu. Poskytuje totiž specializované služby v oblasti přípravy, vývoje, realizace a distribuce marketingových kampaní pro významné mezinárodní klienty, a to včetně sledování nákladové efektivity a reportingu. „Žádná jiná firma v ČR není schopna se tak pružně a efektivně přizpůsobit potřebám rozsáhlého klienta a díky zájmům projektu třeba i dočasně změnit svoji organizační strukturu,“ popisuje hlavní konkurenční výhodu projektový manažer František Hovorka. Zákazníci od společnosti obdrží řešení na míru, takže platí opravdu jen za to, co skutečně chtějí a co skutečně dostanou. „Snažíme se být jiní než ostatní a dělat náš business poctivě,“ dodal Hovorka.

„Šíře portfolia, neobyčejná kvalita a především rychlost, se kterou dokáží své i klientovi nápady realizovat,“ uvedl na adresu vítězné firmy člen poroty Petr Peroutka z Vodafone Czech republic.

V každém kraji je udělován také titul Vodafone Odpovědná firma roku 2016. Cenu uděluje společnost Vodafone Czech Republic ve spolupráci s Nadací Vodafone. Na Vysočině získala tuto cenu společnost MHA, která tak završila svůj veleúspěšný večer. „Je výborné, že ocenění můžeme dát firmě, která má možnost v rámci svých podnikatelských aktivit určovat trendy v oblasti udržitelného podnikání a společenské odpovědnosti, jelikož sestavují marketingové kampaně, spoluutváří značky a ovlivňují mínění veřejnosti o odpovědném byznysu. Udržitelné podnikání je zakotveno ve strategických cílech společnosti a prolíná péči o zaměstnance, která staví na různých potřebách zaměstnanců v rámci zaměstnaneckého cyklu, a postupy v oblasti environmentální udržitelnosti, kde v rámci Zeleného servisu realizují zakázky s ohledem na environmentální dopad. Nadstandardní je vazba společnosti na místní komunitu a podpora neziskových organizací,“ zdůvodnil volbu vítěze Petr Peroutka z Vodafone Czech Republic.

„Na Vysočině se jako již tradičně objevují hospodářsky silné firmy, které se nebojí investovat do vývoje nových produktů. To může být mnohdy viděno jako odvážné, ale zkušenosti firem ze zdejšího regionálního kola soutěže ukazují, že je to rozhodně ta správná cesta,“ zhodnotil krajské kolo porotce David Podhajský z ČEZ ESCO.

Vítězové krajského kola se stávají zároveň celorepublikovými finalisty. Slavnostní vyhlášení celostátních výsledků soutěží Vodafone Firma roku 2016, Česká spořitelna Živnostník roku 2016 i Vodafone Odpovědná firma roku 2016 se uskuteční 7. prosince na pražském Žofíně.

Vodafone Firma roku 2016 Kraje Vysočina:

1. MHA, s.r.o. - služby v oblasti polygrafie a podpory marketingových aktivit, provoz nadstandartního hotelu (Humpolec)

2. Vývoj, oděvní družstvo v Třešti - výroba oděvů a konfekce (Třešť)

3. HSE, spol. s.r.o. - výroba dveřních zárubních, křídel a konstrukcí z ocelového pozinkovaného plechu (Humpolec)

Česká spořitelna Živnostník roku 2016 Kraje Vysočina:

1. Bedřich Hloch - Knihařské služby (Jihlava)

2. František Mikulík - zajištění bezpečného a hospodárného provozu různých druhů tlakových nádob (Jihlava)

3. Jana Grygarová Laštovičková - výuka výtvarných činností (Velká Losenice)

Vodafone Odpovědná firma roku 2016 Kraje Vysočina:

MHA, s.r.o. - služby v oblasti polygrafie a podpory marketingových aktivit, provoz nadstandartního hotelu (Humpolec)